Princess 1.182068.01.001 Double Basket Airfryer - Reviews

• Best Reviewed sep 2023
  • Test panel 8.5 okt 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 1.182068.01.001 Double Basket Airfryer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

c**m@h**l.com 27-10-2023

Wij zijn thuis al een tijdje fan van de producten van Princess. Maar deze is toch wel echt fijn hoor, jeetje! Ideaal twee mandjes en dat je verschillende temperaturen en tijden kunt instellen. Ideaal voor groenten met vlees, of patat met snacks. Gemakkelijk schoon te maken en een plaatje op het aanrecht! Mandje en plaatjes kunnen in de vaatwasser. Én ook ideaal, het lange snoer ipv zo’n ellendig kort ding. Kortom wij zouden hem zeer zeker aanraden.

Youss 17-10-2023

Makkelijk in gebruik en fijn twee lades!

Heb de airfryer een paar weken mogen testen, In die weken heb ik de airfryer intensief gebruikt (2 tot 3 keer per dag).

Design
Het eerste wat opvalt aan de airfryer is dat hij 2 lades heeft, het voordeel hiervan is dat er 2 gerechten tegelijk klaargemaakt kunnen worden. Beide lades kunnen apart bediend worden, ze kunnen dus elk op een andere temperatuur bakken en zelfs ingesteld worden om op hetzelfde tijdstip klaar te zijn. De airfryer wordt bediend door middel van een touch screen dat oplicht zodra je de airfryer aanzet. Ik vind zelf dat de airfryer hierdoor een stijlvol en strak design heeft.

Het nadeel van twee lades is wel dat je niet grotere gerechten erin kan klaarmaken, een cake, een grote pizza of een hele kip dat past er niet in. Nu oogt de airfryer op de foto erg groot, in werkelijkheid is hij slechts een fractie groter (5-6 cm) dan een gemiddelde airfryer met 1 grote mand.

Het bereiden van diverse etenswaren gaat makkelijk en snel, je kan zowel met een voor geïnstalleerd programma je etenswaren klaarmaken: waarbij de baktijden ingesteld zijn of zelf een temperatuur en tijd kiezen. Snacks (van bitterballen tot kroket), diepvries patat, kip, afbakbroodjes, muffins, mini pizza's , vegetarische saucijzenbroodjes. Echt alles komt hier lekker en krokant uit! Het is nog niet als een ''echte'' frituur maar het komt er wel erg dicht bij. Wel valt me op dat de baktijden in alle gevallen langer zijn dan de programma's en ook langer dan op de verpakking staat van bijvoorbeeld de bitterballen. En met langer bedoel ik soms rustig de dubbele baktijd. Het enige wat deze airfryer maar niet lekker krijgt is verse friet, die heb ik op verschillende wijze geprobeerd maar het resultaat bleef slappe en niet lekkere friet.

De airfryer zelf is makkelijk schoon te maken, zelf laat ik de bakje altijd een half uurtje in heet water met afwasmiddel weken en spoel en poets het schoon met de zachte (bovenkant) van een schuurspons. En ziet de airfryer er na een paar weken nog super schoon uit. Ik denk dat hij daardoor wel lang mee gaat en duurzaam is. Bij de eerste paar keer gebruiken kwam er wel een sterke plastic geur naar voren maar na een keer of 5 a 6 gebruiken verdween die geur.

Over het geheel vind ik het een ''prima'' airfryer, ik vind het wel jammer dat de baktijden langer zijn dan ik gewend ben en verse patat niet lekker te krijgen is.

Pluspunten

• Twee dingen tegelijk klaarmaken
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goed resultaat

Minpunten

• Kan er geen grote dingen als pizza in kwijt
  • Verse friet blijft slap
  • Lange baktijd

a**r@h**l.com 09-10-2023

Bevalt prima, aanrader

Na een wat langere levertijd mocht ik deze airfryer dan eindelijk gaan testen.
Ik ben zeer positief erover, waar ik deze voor wilde testen is ook direct het sterke punt, namelijk het gemak van 2 manden en dus of een dubbele hoeveelheid frites/snacks, of een normale hoeveelheid van beiden. Werkt zoals omschreven en dus goed, temperatuur is onafhankelijk in te stellen en ook dat werkt naar tevredenheid.
Schoonmaken is uiteraard geen punt, maar dat is het dan ook nooit met een nieuw apparaat.
Neemt uiteraard wat meer plek in beslag in je keukenkastje, maar dat is dan ook logisch.
Helemaal tevreden!

k**0@h**l.nl 09-10-2023

Ik heb dit producten een paar weken in huis om te testen. Ik heb nog geen airfryer in huis gehad maar na het testen van deze airfryer ben ik wel overtuigd om er een aan te schaffen. Onze friet en snacks zijn erg lekker knapperig maar niet ver zoals uit de frituurpan. Ook kun je makkelijk kip klaarmaken en gebakken aardappels gaat ook heel goed. Het instellen is erg makkelijk je kiest het soort eten dat je gaat maken en kunt zelf de temperatuur en baktijd instellen. Als je wil kun je de airfryer ook instellen zodat hij halverwege de tijd een signaal geeft om aan te geven dat de inhoud van de mandjes omgedraaid moet worden. En je kunt de mandjes van de airfryer ook los van elkaar instellen zodat je verschillende lekkernijen tegelijk kunt bereiden. Ook zit er een handig airfryer receptenboek bij deze airfryer. Waar een hoop leuke gerechten in staan. Helaas heb ik er nog niet zoveel kunnen uitproberen maar de recepten klinken allemaal erg lekker.

k**y@l**e.nl 08-10-2023

Wat waren bij enthousiast toen we hoorde dat we de airfryer mochten testen, want eindelijk kunnen we nu tegelijkertijd eten ipv wachten. Toen ik de doos openen was ik al zo onder de indruk en het is zo gebruiksvriendelijk want alles komt letterlijk op het beeldscherm. Er zitten ook geen mandjes in maar een platform die je op hoogte kan verstellen dus betekend dat het ook een stuk lichter is dan bij een gewone airfryer en makkelijker om schoon te houden. Ook heb je een piepje tussendoor als je bijvoorbeeld frietjes aan het bakken bent dat het tijd is om even te schudden. En wij hebben bijna elk jaar een nieuwe airfryer maar dit is echt de beste vanwege het smaakbeleving want de smaak is heerlijk. Alles is tegelijkertijd klaar en het apparaat geeft een normale piep. Dus geen gepiep dat je meteen tegen het plafond aan zit maar een normale piep. Het is echt een aanrader voor mensen die een airfryer zoeken. Wij gaan deze zeker aan schaffen want wij kunnen niet meer zonder.

Capes 08-10-2023

Airfryer met grote capaciteit en mooi design.

We hebben deze nieuwste Princess Double Basket Airfryer de afgelopen 2 weken mogen testen en heb mooie en minder mooie ontdekkingen gedaan.

De Princess Double Basket Airfryer is een Airfryer met een grote capaciteit (8L) en met 2 gescheiden baskets die onafhankelijk van elkaar te programmeren zijn. Dit is echt een grote plus van deze Airfryer, zeker voor grote gezinnen die meerdere producten tegelijkertijd aan tafel willen opdienen.
De Airfryer is heel stil tijdens gebruik en gelukkig zijn er 8 voorgeprogrammeerde programma’s zodat je niet hoeft na te denken over de baktijd en temperatuur.
De mogelijkheid om producten met verschillende temperaturen en bereidingstijd tegelijk klaar te hebben is ideaal met de Sync-functie.

Ik heb al diverse Airfryer producten uitgeprobeerd maar helaas ben ik nog niet tevreden over het eindresultaat. Ik heb verse patat met een scheutje olie gebakken en zelfs met extra tijd dan op de verpakking en toch had ik slappe rauwe patat op mijn bord.
Over het voorverwarmen van de Airfryer heb ik niets over kunnen lezen in de beschrijving.
Heb zelf de Airfryer voorverwarmd zonder producten en daarna bijvoorbeeld de bitterballen afgebakken, helaas waren ze nog steeds niet krokant.
Daarentegen een kilo drumsticks gegrild in deze Airfryer en die kwamen er perfect uit.

Het design van de Princess Double Basket Airfryer is mooi en makkelijk schoon te houden doordat het een touchscreen heeft.
De baskets zijn heel handig schoon te maken met de hand dankzij de antiaanbaklaag en kan ook makkelijk in de vaatwasser.

Conclusie is: Mooie, grote Airfryer die handig in gebruik is maar belangrijkste mist en dat is het afleveren van een goed eindproduct die bereid wordt volgens de gebruiksaanwijzing van de leverancier van het product.

• Capaciteit
  • 2 verschillende producten tegelijkertijd bereiden

Minpunten

• Eindresultaat product

loekie 05-10-2023

Een aanrader deze Double Basket Airfryer!.

Tijdens het uitpakken van de doos viel me gelijk op hoe compact deze double basket aifryer is, dat maakte me gelijk enthousiast om te beginnen met testen en kwam er gelijk achter hoe makkelijk deze te bedienen is met alle mogelijkheden, de bijgeleverde handleiding is echt begrijpelijk.

De capaciteit van beide manden is groot genoeg om er met minimaal 4/5 personen friet, afhankelijk van de grote uit te gaan eten en in de 2e mand bijvoorbeeld 8 tot 12 frikandellen in te bereiden voor 4/5 personen, echt ruime manden.

De kookprestaties is even een kwestie van uitzoeken met hoe krokant wil je of hoe bruin moeten de klaargemaakte producten zijn die je wil gaan eten, kwestie van uitproberen met de tijd en temperatuur van de diverse producten die je wil bereiden.

Het onderhoud is echt simpel, doordat de manden ook zo compact zijn is het makkelijk af te wassen of in de afwasmachine te doen.

Dit product zou ik iedereen aan willen raden.

Pluspunten

• Formaat
  • Kookprestaties
  • Bediening
  • Onderhoud

a**a@h**e.nl 04-10-2023

Goede keuze!

De afgelopen weken hebben wij als gezin de Princess Double Basket airfyer mogen testen.
Het is een mooi, robuust apparaat. Er zijn 2 grote rechtshoekige bakken, waar je het eten in kunt airfryeren. Hierdoor kun je bijvoorbeeld friet en snacks tegelijkertijd bereiden. Je kunt per bak de bereidingstijd en temperatuur instellen. Super handig. Het apparaat werkt echt super eenvoudig. Via een touchscreen is alles makkelijk aan te klikken en het wijst zich vanzelf. Er kunnen grote hoeveelheden in. Ook is er de mogelijkheid een rekje in te plaatsen, zodat je per bak ook nog 2 lagen hebt. Dus veel mogelijkheden om alles goed krokant en bruin te krijgen, ookal doe je er meer in. Het apparaat doet zijn werk goed, hij bakt als een echte oven mooi krokant. Ik moet zeggen dat dit apparaat me heel goed bevalt. Hij is handig in gebruik, bakt goed, makkelijk schoon te maken, ballen kunnen in de vaatwasser. En door de rechte vorm goed op te bergen.

Pluspunten

• Grote hoeveelheden te bereiden
  • verschillende etenswaren tegelijk
  • handig touchscreen

Minpunten

• groot om op te bergen
  • losse rekjes

r**9@g**l.com 03-10-2023

Mooi apparaat, een stuk stiller dan soortgenoten!

Wij waren op zoek naar een airfryer die vooral minder geluid maakte dan onze vorige, en dat is met deze zeker gelukt!
Hij zit er mooi uit en is vriendelijk in gebruik. Het bedieningspaneel is duidelijk en overzichtelijk. Het is fijn dat je 2 compartimenten hebt zodat je verschillende dingen tegelijkertijd kan bereiden.
Wel is het zo, net als bij vele andere airfryers, dat je de manden niet te voel moet doen. Zodra er bijvoorbeeld frietjes op elkaar liggen, worden ze veel minder krokant. Wij dachten snacks en friet in aparte bakken te doen, maar dan kan je dus maar erg weinig frietjes tegelijkertijd bereiden, dat is wel jammer,
Hij is mooi mat zwart en misstaat dus niet op het aanrecht. Om hem op te bergen is het natuurlijk geen klein ding, maar dat weet je als je een dubbel-basket airfryer koopt!

Pluspunten

• Stiller dan andere airfryers
  • Ziet er mooi uit
  • 2 compartimenten
  • duidelijk bedieningspaneel

Minpunten

• Manden niet te vol ivm minder krokant
  • is wel groot om op te bergen

f**s@h**l.com 02-10-2023

Makkelijk, lekker en compact!

Ik ben wel te spreken over de airfryer. De airfryer was veel groter dan ik verwacht had, maar niet te groot zodat deze in de weg staat op het aanrecht. De 2 bakken waren erg diep waardoor er veel in past. Wel viel ons op dat als we de manden te vol gooide, de helft van de friet niet zo knapperig uit kwam dan de andere. Dus dan moeten we het beter verdelen. Het bedieningspaneel was heel fijn. Makkelijk te kiezen welk gerecht we gaan maken en dan past de airfryer zich hierop aan. We hebben ook een leuk receptenboek gekregen waar lekkere recepten in staan die we ook hebben geprobeerd. In deze airfryer kun je meerdere dingen tegelijkertijd maken door de 2 manden. Makkelijk, lekker en toch compact. Wij zijn enthousiast!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Compact
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Friet niet overal even hard.

v**1@z**t.nl 30-09-2023

Heerlijke bitterballen

Gisteren bitterballen gebakken.
Uiteraard product gekocht, geschikt voor airfryer.
We kregen complimenten over het resultaat van vrienden.
Top Princess!!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Ruim
  • Maaltijd in een keer
  • Gezond

m**6@h**l.com 28-09-2023

De airfryer is handig in gebruik, nadeel is dat de airfryer op het aanrecht vrij veel plek in beslag neemt. Wat ook een nadeel in mijn ogen is is dat niet alles zo krokant word. Verder vind ik het een mooie airfryer, en maakt hij erg weinig geluid in tegenstelling tot andere airfryers.

Pluspunten

• Erg gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet alles word zo krokant
  • Voor een kleine keuken niet heel handig.

i**t@h**l.com 28-09-2023

Een aanrader! Ideaal met 2 mandjes.

Wat een ideaal apparaat. Je kunt nu gelijk patat en snacks eten. Het apparaat zorgt er voor dat het tegelijk klaar is. Je hebt ook standaard instellingen er op staan zodat je alleen maar op plaatje patat hoeft te drukken en hij piept tussendoor even. Je moet dan even schudden en dan weer op play drukken. Hij is makkelijk in gebruik en schoon te maken. Mandje en zeefje kunnen in vaatwasser. Je krijgt er ook een leuk receptenboekje er bij. HIj is wel groot, maar wel met een lang snoer. Qua prijs kwaliteit een prima apparaat

Pluspunten

• handig in gebruik
  • vaatwasserbestendig
  • standaardprogrammas erop

Minpunten

• groot

e**r@m**e.com 26-09-2023

Geweldige Airfryer

Wat een fijn apparaat. Mooi ontwerp en werkt perfect. Superhandig dat het twee onafhankelijke lades heeft die apart ingesteld kunnen worden que timer en temperatuur. De fryer is erg snel heet, en de producten worden perfect rondom verhit. Superblij met dit apparaat.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Snel warm
  • Twee aparte lades